Matamata -> Cambridge

21 februari 2013 - Cambridge, Nieuw-Zeeland

Vandaag staat in het teken van "klaar maken om uit de camper te stappen".

We rijden naar Hamilton, waar we in een Carwash de camper van buiten een goede schoonmaakbeurt geven.
In het centrum vinden we een prachtige speeltuin, naast een meer, waar we prima kunnen lunchen. De hoge glijbaan is helemaal top.
Dan blijkt dat we nog 700 meter verwijderd zijn van de autoverhuurder. Dus ook daar zijn we zo. We nemen de grote grijze racemobiel mee en rijden naar de camping in Cambridge.

We hebben hier, zoals dat heet, een holiday home besproken. Het is een zielige bedoening. Dit is wel een van de triestste campings die we hebben getroffen op onze reis. Er is hier helemaal niks, niet eens een suggestie van een speeltuin of iets. Er zijn natuurlijk wel WC's en douches, een keuken en een wasmachine. Maar dat is het dan ook gewoon echt. Onze huisje is niet veel beter. Twee kamers, 3 bedden in de slaapkamer en een dubbelbed in de woonkamer. Een tafel met 4 (!) stoelen. En bijna evenveel bewegingsruimte als in de camper. Gelukkig is de camping helemaal leeg en nemen we gewoon ook de straat in om de camper uit te laden. En wat komt daar veel uit! Hoe krijgen we dat ooit mee??

Het is een hele klus. Als we gaan slapen is de camper leeg en schoon en gevuld met de spullen die bij de camper horen en is de huurauto overvol (en het huisje weer bijna leeg).