Cambridge -> Raglan

22 februari 2013 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Om 9 uur hebben we onze overdracht-afspraak. Dus vroeg op om alles in de auto te proppen. Het gaat helemaal goed.

We lunchen bij een soort lodge. De kinderen kunnen daar nog even zwemmen, maar het water is behoorlijk koud; dus het zwemmen duurt niet lang.

We rijden door naar Raglan, waar we een vakantiehuisje hebben gehuurd voor onze laatste 6 nachten. We komen daar om 3 uur aan. Het is prachtig weer en warm. Het huisje is prachtig. Een ruime keuken-woonkamer in het midden en aan weerszijde een slaapkamer met dubbel- en enkelbed en douche. Er is een terras bij de voordeur, een terrasje aan de woonkamer en een binnenplaatsje aan de slaapkamer van de kinderen. We kijken uit over Raglan Harbour. Prachtig gewoon. Na het huisje van afgelopen nacht is dit een heerlijke opluchting.

We ploffen neer en binnen de kortste keren is de complete vloer ingenomen door kinderspeelgoed. Heerlijk.
Aan het einde van de middag rijden we naar het centrum en wandelen we wat rond. Even naar de speeltuin. En dan besluiten we hier gewoon een hapje te eten. Het is nog vroeg, maar na 2 hectische dagen is dat gewoon wel lekker. Het eten wordt om 6 uur voor onze neus gezet.

Na het eten rijden we langs de kust, via de echte haven, terug naar ons huisje. Een uurtje later komen de eigenaren even hallo zeggen en uitleg geven over de dingen. Zij vertrekken voor een weekje naar Coromandel. Dus we zien ze aan het einde ook niet meer.

Als de kinderen in bed liggen lezen wij lekker ons boekje, zittend op de bank. De komende dagen zullen wij niet meer zo vol plannen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade