We zijn weer thuis

2 maart 2013 - Thuis, Nederland

Op Schiphol wachtte ons een ontvangst comite (HEEL LEUK!).

De weg naar huis was druk (zoveel auto's zijn wij niet meer gewend!), maar het reed prima door. Om 10 voor half 9 openden we het hek thuis. Ja, het huis staat er nog! We zijn precies op tijd voor school ;-) (Nee hoor), maar daardoor zijn we meteen verwelkomd door de buren, want iedereen opende precies de deur om de kinderen naar school te brengen/te laten gaan.

De thuiskomst was warm (zien foto van het geschilderde bord), maar ook erg koud (verwarming was uitgevallen). We hebben meteen een extra verwarming gehuurd. De verwarming doet het, maar het duurt zeker 2 tot 3 dagen voor alles doorgewarmd is.

De kinderen begonnen meteen te spelen. Na een minuut of 10 begon Daan hard te huilen. 'Pijn, pijn' riep hij. Handen en voeten zowat bevroren. Arm jochie. Snel gewarmd. De openhaard stond al aan. Dekbedden naar beneden en even bijwarmen bij de tv. Korte tijd later: naar buiten, lekker fietsen.

We hebben om 5 uur gegeten (Anouk en Daan kregen we niet wakker) en lagen allen om 10 voor 6 in bed. Zaterdag begon al om 4 uur. Tom wil graag aan zijn juf vertellen dat ze de hele nacht gespeeld hebben; het werd maar steeds niet licht.

Nu is de woonkamer weer warm. De kinderen herontdekken al hun speelgoed. De wasmachine draait overuren. Een auto rijdt weer (accu was leeg), de ander nog niet (accu bij leegte ook kapot). Het komt allemaal weer op gang. En wij waarschijnlijk ook, maar een zonnetje (ook al zou dat bij -5 gr zijn) zou wel lekker zijn!

IEDEREEN HARTELIJK DANK VOOR ALLE LEUKE REACTIES EN LIEVE WOORDEN EN DADEN BIJ THUISKOMST. WIJ VONDEN HET HEEL ERG LEUK DAT JULLIE HEBBEN MEEGEREISD.